Eerste desktop

Laurens

New member
Hallo, dit is de eerste keer dat ik een desktop wil aankopen, ik heb namelijk altijd laptops gehad maar omdat deze niet zomaar upgradebaar zijn was ik aan het denken om een desktop te kopen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe wou ik zeker zijn dat ik geen beginnersfouten maak. Ik zou de computer gebruiken om te gamen, voornamelijk speel ik csgo en voor de rest geen “zwaardere” spellen.

Wat ik dus graag zou weten, is wat ik met een budget van ongeveer €1200,00 best zou kunnen kopen.
Aangezien ik echt niet veel weet buiten een beetje basis, indien mogelijk een beetje uitleg hierbij.

Alvast bedankt!
Laurens
 
Hoi Laurens,

Een nieuw avontuur in de wereld van de technologie!
Als je ons een mailtje stuurt ( [email protected] ) of als je ons belt 010 798 0007, dan nemen we graag met je door wat jouw wensen precies zijn en wat daarbij het beste past.

Ik hoor het graag van je!
 

Mr.Parc

New member
700-800 euro is genoeg. Als je geen zware games speelt.
Toch is het verstandig om zo'n 1.000 euro uit te geven voor later.
 

adambopai50

New member
Hallo, dit is de eerste keer dat ik een desktop wil aankopen, ik heb namelijk altijd laptops gehad maar omdat deze niet zomaar upgradebaar zijn was ik aan het denken om een desktop te kopen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe wou ik zeker zijn dat ik geen beginnersfouten maak. Ik zou de computer gebruiken om te gamen, voornamelijk speel ik csgo en voor de rest geen “zwaardere” spellen.

Wat ik dus graag zou weten, is wat ik met een budget van ongeveer €1200,00 best zou kunnen kopen.
Aangezien ik echt niet veel weet buiten een beetje basis, indien mogelijk een beetje uitleg hierbij.

Alvast bedankt

Laurens
Hallo Laurens, met een budget van €1200 kun je een solide mid-range gaming PC samenstellen. Focus op een betrouwbare processor, zoals een AMD Ryzen 5 of Intel i5, en combineer dit met een GTX 1660 of RTX 3060 grafische kaart voor optimale prestaties voor CS:GO
 
Top