Hulp voor mijn slecht werkende Asus laptop

jjustin

New member
Hallo,

Ik heb nu al 5 jaar een Asos laptop. Maar ik merk de laatste tijd dat de laptop niet meer goed oplaad of snel uitvalt. De laptop is natuurlijk al 5 jaar oud dus ik denk dat ook wel logisch is dat er nu een keer wat kapot is.

Ik heb op het internet naar mogelijke oorzaken gezocht en veel voorkomende oorzaak is de accu. Volgens een vriend van mij kan ik deze makkelijk zelf vervangen dus dat ben ik eigenlijk ook van plan.

Nu heb ik als eerste vraag of de accu inderdaad zelf vervangen kan worden. Daarnaast had ik de vraag of jullie ook denken dat het de accu is.

Ik ben 3 jaar geleden verhuist naar België en ik heb al in wat winkels gekeken maar het lijkt wel alsof ze hier de soort laptop niet meer gebruiken. Nu heb ik op het internet gekeken en kwam ik op https://fixpart.be/nl. Ik zocht op Asus laptops en kwam op wat accu's terecht. Ze beweren een snelle levertijd te hebben dus ik ben benieuwd of iemand bekend is met dit bedrijf en het kan bevestigen. Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn laptop weer gemaakt hebben.

Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien en ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Justin:)
 
Top