Garanties voor ophalen en retourneren

Als u een garantie voor ophalen en retourneren aanschaft, hebt u gemoedsrust in de wetenschap dat u niet voor kosten komt te staan als er een probleem optreedt: u verpakt uw computer gewoon in de oorspronkelijke verpakking en onze koerier komt uw computer ophalen op een werkdag die u schikt. We repareren vervolgens uw computer en retourneren deze zonder transportkosten in rekening te brengen.


Dit zijn onze garantie-opties:

Garantiedienst

3 jaar Standaard

3 jaar Silver

3 jaar Gold

3 jaar Platinum

Garantieperiode onderdelen

2 jaar

2 jaar

2 jaar

3 jaar

Garantieperiode arbeidskosten

3 jaar

3 jaar

3 jaar

3 jaar

Kosten van ophalen gedekt

6 maanden

1 jaar

2 jaar

3 jaar

Periode technische ondersteuning hardware

Levensduur

Levensduur

Levensduur

Levensduur

Kosten technische ondersteuning hardware

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

* Gesprekken via 03-nummers zijn inbegrepen in de standaardminuten van mobieletelefoonabonnementen en ook in abonnementen voor vaste telefoons. Als u geen abonnement hebt of een mobiele telefoon gebruikt met op te waarderen beltegoeden, zijn de kosten van een gesprek hetzelfde als voor het bellen naar 01- en 02-nummers.

Garanties vergelijken met die van andere bedrijven

Wanneer u de garantie-opties van een bedrijf evalueert, is het belangrijk dat u goed leest wat er staat, zodat u weet wat u daadwerkelijk kunt verwachten. Sommige bedrijven bieden een “garantie van 3 jaar” aan, maar wanneer u de voorwaarden leest, blijkt dit neer te komen op een garantie van 1 jaar voor het retourneren naar de basis met 2 jaar extra “garantie op arbeidskosten”. Vaak halen ze het product niet gratis op, zodat het een zeer elementaire garantie betreft (die potentieel duur is) in vergelijking met onze opties.

Garantie-uitsluitingen

  • Accidentele schade.
  • Algemene slijtage, misbruik, verwaarlozing of schade veroorzaakt door de koper.
  • Incorrect geïnstalleerde goederen.
  • Oververhitting vanwege buitensporige ophoping van stof of vuil.
  • Verbruiksmaterialen (inktpatronen, batterijen, enz.).
  • Gegevensherstel en back-ups van gegevens, bestanden en programma's.
  • Reparatie van verkeerd geïnstalleerde / incompatibele software die niet is meegeleverd
  • Verhelpen van problemen met virussen.
  • Compatibiliteit van software/hardware van derden.

De informatie op deze pagina is niet uitputtend. Voor de volledige voorwaarden, kunt u klik hier.